24/7
Support af IT

Jeres IT support er altid tilgængelig

Du kan oprette en servicesag døgnet rundt. Responstider og telefonnummer til døgnsupport findes i den udleverede Service Level Agreement.
Du opretter en servicesag, ved at klikke på formularen til højre, og udfylde felterne, eller sende en mail til service@zentura.dk

Opret servicesag
Din kontaktinformation
Virksomhed*
E-mail*
Emne*
Beskriv sagen*
Vedhæft evt. et screendump

Det er vigtigt at du udfylder din e-mail samt beskriver opgaven grundigt og oplyser så mange detaljer som muligt for at lette løsningen af din sag.

Når du har sendt os din servicesag vil du modtage en automatisk e-mail der fortæller, at din sag er oprettet i vores support system. Vi vil derefter tage os af sagen.

Opret servicesag nu

Teamviewer

De fleste servicesager kan løses med remote support.

Når du har talt med vores serviceteam, vil de bede dig bruge nedenstående link til at aktivere Teamviewer.

Opret en servicesag via kontaktformularen, eller ring til os på 70 23 11 23. Herefter vil du blive guidet igennem. Personligt, hurtigt og effektivt!